استراتژی کابیو در فروش مجدد  به مشتریان قدیمی

استراتژی کابیو در فروش مجدد به مشتریان قدیمی

راحتترین فروش، فروش به مشتریان قدیمی است به دلیل اینکه یکبار قبلا توسط شما و برند شما متقاعد شدند.

زمانی که با مشتری قدیمی در ارتباط باشید می توانید آن مشتری را وفادار نمایید و آنگاه سریعتر و بی دغدغه تر از قبل می توانید فروش خود را افزایش دهید. 

سناریوی کابیو برای فروش مجدد به مشتریان قدیمی را با یک مثال برای شما باز میکنم.

در کابیو یک کد تخفیف به دلخواه ایجاد کرده و نوع دسترسی به آن را فقط من انتخاب کنید. برای مشتریان قدیمی خود این کارت تخفیف را فعال کرده و برای آنها پیامک کنید.


متن پیام چیزی شبیه این است.

محمد سعیدی عزیز، کارت تخفیف ویژه ی مشتریان vip برای شما صادر گردید.

kabio.ir/c/xxxxx


مزیت این روش این است که نام مشتری را در پیامک شخصی آورده اید و مخاطب با شما حس نزدیکی بیشتری میکند.

مزیتت دیگر این روش با کابیو این است که در ابتدا چون این پیامک با گوشی شما ارسال شده است پس مخاطب به احتمال زیاد شماره شما را ذخیره کند.این ذخیره شماره روی گوشی مشتری باعث می شود که در آینده وضعیت هایی که روی نرم افزار واتساپ و غیره میگذارید توسط آن شخص دیده شود و هزینه های تبلیغاتی شما به شدت پایین می آید.


مورد دیگر این است که مشتری شما بدون نیاز به هیچگونه نرم افزاری می تواند از کارت تخفیفش استفاده کند.



رایگان شروع کن



کابیو نسل جدید کارت های مجازی هوشمند، رایگان شروع کن.

رایگان شروع کن