درباره ما


🟢نمونه پیامک هایnbsp; های قابل ارسال:




🔸️امیر ناصری عزیز، تخفیف افتتاحیه برای شما صادر گردید:
kabio.ir/c/bnfyt
کابیو | کارت تخفیف هوشمند


برای شروع پیشنهاد می شود با خواندن این مقاله با مفهوم بازاریابی ارجاعی بیشتر آشنا شویدnbsp; .

بازاریابی ارجاعی یا ریفرال مارکتینگ چیست؟

دلیل نامگذاری این سامانه به کابیو در منوی درباره ما آورده شده ، پیشنهاد می شود مطالعه کنید.

با یک مثال داستان شروع استفاده از کابیو را برای شما بازگو می کنم.

رضا یک فروشنده ی عینک است و مشتریان زیادی دارد، رضا دنبال راه حلی می گردد برای اینکه تعداد مشتریان خود را افزایش دهد ، بهمین دلیل برگه های تخفیفی را طراحی کرده و آنها را به چاپخانه داده است تا کارهای زیر را با آن انجام دهد:

  1. بعد از خرید به مشتریان خود یک برگه ی تخفیف 200 هزارتومانی می دهد که مشتری بواسطه ی این برگه یا خودش برگردد و یا دوستی را به سمت کسب و کار رضایnbsp;nbsp;قصه ی ما ارجاعnbsp;دهد.
  2. پیش مدیران سازمانهایی که می شناسد رفته و برگه های تخفیف را به مدیر آن شرکت داده تا به پرسنلش دهند و بواسطه این کار مدیر آن شرکت پرسنلش را به کسب و کار آقا رضا ارجاع می دهد.
  3. nbsp;رضاnbsp; پیش کسب و کار هایی که دوست هستند رفته و به آنها گفته لطفا به مشتریان خیلی خوبتون ، بعد از خرید به عنوان هدیه، برگه ی تخفیف 200 هزارتومانی عینک را بدهید.


منفعت های بازاریابی ارجاعی در این حالت:

  • ارسال کننده ی برگه های تخفیف: خوشحال و شادمان از اینکه توانسته مشتری یا پرسنل خود را خوشحال کند.
  • مشتری: خوشحال از اینکه علاوه بر خرید محصول و یا دریافت خدمت از فروشنده ، یک برگه به مبلغ 200 هزار تومان در اختیار دارد.
  • پذیرنده :nbsp;آقا رضا هم خوشحال از اینکه مشریان جدید به مجوعه اش اضافه شدند و فروشش افزایش یافته است.


کابیو این سیستم را ساده کرده و در اختیار شما گذاشته است.



مراحل انجام کار:

  • ابتدا پروفایل خود را تکمیل کنید.
  • بعد با دکمه ی ایجاد کارت برای فروشگاهم یک کارت تخفیف ایجاد کنید.
    • عنوان مناسب برای کارت انتخاب کنید
    • تاریخ شروع و پایان انتخاب کنید
    • کارت تخفیف یا درصدی می تواند باشد و یا مقدار به تومان که بستگی به سلیقه ی شما دارد که کدام را انتخاب کنید
    • حتما توضیحات کامل و شرایط کارت تخفیف را بنویسید
    • وضعیت کارت را فعال یا غیر فعال می توانید انتخاب کنید.
    • وضعیت دستری:
    • عمومی:nbsp;به این معنی است که همه ی کاربران کابیوnbsp; nbsp;میتوانند این کارت تخفیف شما را برای مشتریانشان صادر کنند و مشتریانشان را به سمت شما ارجاع دهند.
    • خصوصی: کارت های خصوصی را فقط خودتان می بینید و میتوانید برای مشتریان خود صادر کنید.
    • همکاران انتخاب شده:nbsp;nbsp;در این صورت فقط خود شما و افرادی که به آنها دسترسی می دهید فقط میتوانند کارت تخفیف شما را صادر کنند و دیگر کاربران کابیو به این کارت تخفیف دسترسی ندارند.
    • nbsp;نکته: از منوی اسللی همکاران تجاریnbsp;هم اگر همکار تجاری را وارد کردید آنگاه آن شریک تجاری همیشه همه ی کارت های تخفیف شما را میتواند برای مشتریانش صادر کند.
    • عکس های کارت های تخفیف بهتر است مربعی باشد.
  • از این به بعد تنها فرمی که جلوی شما باز است فرمnbsp;صدور کارتnbsp;nbsp;است. در این فرم همه ی کارت های تخفیفی که شما قادر هستید آن را برای مشتریتان صادر کنید وجود دارد.
  • کارت مورد نظر را انتخاب کرده و نام و شماره موبایل مشتری خود را وارد میکنیدnbsp; و بعد از چند لحظه کارت برای شما نمایش داده می شود.
  • برای اینکه این کارت را در اختیار مشتریتان بگذارید، از گزینه ی ارسال پیامک می توانید استفاده کنید.
  • می توانید به مشتری QR کد ایجاد شده را نمایش دهید تا با گوشی خود آن را اسکن کند و آدرس کارت تخفیف الکترونیکی را ذخیره کند.
  • مشتری بعد از چند روز با کد تخفیف به نزد پذیرنده ی کارت های تخفیف می رود(آقا رضای قصه ی ما) . مشتری به فروشنده ی آن فروشگاه کد تخفیف را از گوشی خود نشان میدهد و فروشنده QRnbsp; کد را اسکن کرده و دکمه ی پذیرشnbsp;را می زند.


به امید موفقیت برای آقا رضا و شما دوست عزیزی که به جمع کابیو اضافه شدید.


مقالات زیر را نیز مطالعه فرمایید:

استراتژی کابیو در فروش مجدد به مشتریان قدیمی

استراتژی کابیو در بازاریابی ارجاعی چیست؟



کابیو نسل جدید کارت های مجازی هوشمند، رایگان شروع کن.

رایگان شروع کن